ES | EU | EN

HASIERA 2018

MUNDUKO KANTAKCANCIONES DEL MUNDO
Gaur, Aixerrota institutuko DBHko irakasleak gurekin izan dugu eta "munduko musika" saio izugarria eskaini digute. Ikasle hauek "bertsolaritza eskolako" partaideak dira. Hona hemen atera dugun bideoa.  1  Hoy hemos tenido entre nosotros/as alumnas de la ESO del instituto Aixerrota de Getxo, los cuales, nos han ofrecido una sesión impresionante de canciones del mundo. Las alumnas participan en el grupo de bertsolaritza del centro.Aquí os dejamos el video que hemos grabado

Danserien Broklegereg 2018

Gaur, Bretañatik etorritako Danserien Broklegereg dantza taldearen emanaldia gozatzeko aukera izan dugu.

Hona hemen grabatutako bideoa zuek ere disfrutatu dezazuen.

Hoy hemos tenido la oportunidad de ver al grupo de danzas Danserien Broklegereg en nuestra ikastola.

Aquí os dejamos el video que hemos grabado para que vosotros/as también lo disfrutéis.

Blogak »
JOSTAILUAK EGIN BIRZIKLATUTAKO MATERIALEKIN (LH2)

Materialak birziklatu (LH2)

2017

Behin  5 urteko Beñaten aitite etorri zen  eta erakutsi zizkigun material ezberdinak berrerabiltzen berak egindako jostailu polit asko. Azaldu zigun nola egin eta gero jostailuak   oparitu zizkigun .
 Hain polita iruditu zitzaigun ideia ze… 2. mailakoek, oso ausarta garenez, erabaki genuen geuk ere egitea.  Oso ondo pasatu genuen jostailu batzuk  asmatzen eta egiten.
 Amaitu ondoren,  ideia polit hori beste ikasleen artean zabaltzea  pentsatu genuen. Pentsatu eta egin. Lehenik ikasle nagusiagoen artean azalpena egin genuen. Haien  uztez oso ideia polita izan zen eta esan ziguten lan bikaina zela. Hori dela eta ikasle txikien artean ere aurkezpena egitea pentsatu genuen eta 3, 4 eta 5 urtekoak gonbidatu genituen liburutegira jostailu guztiak erakusteko. Guk egindako jostailu batzuk txikiei oparitu genizkien.

ARGAZKIAK IKUSI

- EUSKAL ASTEA -
Informazioa, argazkiak eta bideoak, helbide honetan topatu ahal izango duzu.

SARTU ETA GOZATU!