ES | EU | EN

Urtero bezala, Agate Deuna ospatu dugu.
Goizean, ikasleek eskeini duten emanaldiaren grabaketa utzi nahi dizuegu.

rrr

Como todos los años, hemos celebrado la festividad de Santa Águeda.
Os queremos dejar el video de los alumnos/as cantando en el patio.

Blogak »
EATHINK2015 (5./6. MAILAK)

EAThink2015 – eat local, think global” Europako 12 herrialdetako eta Afrikako 2 herrialdetako lehen eta bigarren hezkuntzako eskolentzako proiektu bat da, Europar Batasunak bultzatua, eta garapen arloko jarrera kritikoa eta konpromisoa sustatu nahi du Europako ikasleen eta irakasleen artean, arreta berezia jarriz elikadura-segurtasunean eta -burujabetzan, janaria ekoizteko sistema jasangarrietan eta maila txikiko nekazaritzan.

EAThink tailerrak ikasgelan giza garapena eta kontsumo arduratsua lantzeko erreminta bat dira. Horien bitartez, euskal ikasleen artean garapen jasangarriaren aldeko kontzientzia eta konpromisoa sustatu nahi da, haien jarrera kritikoa eta parte-hartze aktiboa sustatuz.

Gaurkoan Getxoko GEROA IKASTOLAn otsaila hasieran LH 5 eta LH6ko mailetan burutu diren tailerretan parte hartu dute.

Artikulu osoa ikusteko klikatu HEMEN.

- EUSKAL ASTEA -
Informazioa, argazkiak eta bideoak, helbide honetan topatu ahal izango duzu.

SARTU ETA GOZATU!